Travet.dk tog en snak med Peter Rudbeck
Sommeropdatering fra Peter Rudbeck.
Travet.dk har taget en snak med Peter Rudbeck inden fredagens store opgave i Aalborg, hvor staldens Lonesomerider er til start i Grand Circle 3 års Championatet.
Til Travet.dk fortæller Peter Rudbeck om staldens heste.
Dowhatyoudodowell
Hidtil har Dowhatyoudodowell ikke helt leveret i år, men ifølge Bondo er alt, som det skal være, og han har fortsat stor tro på hesten.
Den starter fredag i Cabourg (højre rundt) i monté. På papiret ser forudsætningerne ideelle ud, og vi håber på årets første trioplacering og lidt euro i kassen.

Kungfufighting
Kungfu leverede en stærk præstation i 4-års Grand Prix, selvom løbet desværre ikke blev afviklet til hans fordel. Det er altid ærgerligt at tabe med en mule, men fremtiden ser lovende ud.
Han starter næste fredag på Fyn i derbyoptakten og går derefter videre til derbyprøverne.
Lonesomerider
Lonesomerider har gjort det godt i sine seneste løb og vandt meget sikkert sidst. Vi valgte spor 2, da spor 1 i Aalborg kan være tricky, og det kan være svært at komme op i topfart fra inderbanen.
Vi tror på en rigtig god chance. Efter fredagens løb vil vi forsøge at gøre ham klar til Jysk 3-års Grand Prix.

Sisi Barosso
Sisi Barosso blev senest offer for et lavt tempo og kvalte sig selv i løbet. Hun træner intensivt og med langsigtede mål. Næste start bliver i august i Breeders Crown på Vaggeryd, og derefter er planen den korte E3 på Örebro.
Hvis der ikke er plads, er der to “trøstløb” med 250.000 svenske kroner til vinderen som alternativ.
De to M-hopper
De to M-hopper er i gang med styrketræning og begynder at vise form. Vi forventer, at mindst én – måske begge – deltager i et træningsløb på Skive Trav.
Maniifeellikeawoman har trænet kontinuerligt og er længst fremme lige nu. Hun har god fart og kan muligvis være klar til prøveløb i starten af august.
Meandbobbymcgee er lidt længere bagud, men hun ser lovende ud og bliver værd at vente på, hvis hun kan holde til presset.

Følhopperne
Følhopperne på Ansager har været noget træge i år og har været der siden begyndelsen af april. Nu ser det dog ud til, at Fox On The Run er i fol, og vi krydser fingre for, at Isadore Ima følger efter senere. Vi har besluttet kun at bedække de to hopper i år.
Rigtig god sommer til alle jer, afrunder Peter Rudbeck vores snak.
Fotos af
Burt Seeger.
Kjeld Mikkelsen – KM FOTO.
[useful_banner_manager banners=2 count=1]






