Excuse Me til Stald Sotto
I morgen ankommer vores nye følhoppe, Excuse Me, til LN Trotting i Sæby. Det meddeler Stald Sotto her til aften.
7-årige Excuse Me (Zola Boko) – der startede sidste gang den 5. marts på Lunden – har haft en flot karriere, som har budt på 16 sejre og 524.303 kroner i indkørte præmier i 71 starter – svarende til en sejrsprocent på 23.
Hun har gennem hele karrieren været i træning hos Henrik Thomsen på NFT og har rekord 1.11,5a/1640 meter sat som vinder på Jägersro i fjor.
Excuse Me repræsenterer en stærk hoppelinje, der bl.a. omfatter Derbyvinderen Esterel Sunset og Copenhagen Cup-vinderen Hairos.
Hendes første partner i avlen bliver Trixton.
Solveig Kofoed-Hansen er den tidligere ejer af Excuse Me.
Solveig Kofoed-Hansen havde også stor glæde af moderen til Excuse Me, Remind La Marc, idet denne Dream Vacation-hoppe vandt godt 90.000 kr. og fik rekord 13,8a.
Foto Burt Seeger.
[useful_banner_manager banners=24 count=1]







